Kommer igång

Hej på er!!!

Här hinner man inte skriva så ofta.. Har kommit igång på jobbet nu.. Och jäklar vad mkt nytt det är! Hur mkt som helst att hålla reda på. Får ju anteckna allt, annars glömmer man haha.. Men det är kul. Och kommer bli så mkt roligare när man väl har kommit in i alla rutiner osv. (= 

Har faktiskt kommit igång med träningen osså. Riktigt skönt! Det ger i energi i sig. 



Hade kräftskriva med Sarorna förra helgen=) Myspys
 


Har nästan precis blivit klar med planeringen till imorron! Så skönt att varra förbered. Idag va jag inte tillräckligt tycker ja hehe ajadetfunkar ändå men.. Man vill ju att det ska bli BRA =)


Nu blir der bingen!!!!

Pusss<3

Kommentarer
Postat av: emma

haha jaa just det kjolen :P hahaha...

ja när man tränar så blir man ju piggare så det e bra du kommit igång med det nu kan behövas nu till vintern och det "krävande" och roliga jobbet :)

2010-08-27 @ 20:36:14
Postat av: Annika M Sriwanna

hihi du läser så fort gumman :) jag fick inget av det men var en av tre kandidater plus att jag var andrahands valet på ett annat jobb. Men ja, det är bara på det igen :) hihi PUSS min darling!

2010-09-02 @ 16:49:10
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Nilss

gummnan, jag älskar dig också =) tack det gick bra igår. Hoppas allt är bra med dig . Vi snacka innan men du .. vi hörs igen imorgon :) PUSSS kärlek

2010-09-08 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0