Lärare

Jahapp då var man arbetande lärare nu helt så på två röda. Haha men visst det är kul och spännande. Och faktiskt lite skrämmande på samma gång.

Men intervjun gick bra och jag började jobb omgående efter intervjun. Det är ett vik på 1 år i Ma/NO för årskurs 7-9. Kommer att vara mentor (klassföreståndare) för en 9a. Men visst kan inte förneka att dte inte kommer att bli tufft, men det fixar jag! All min energi och kraft kommer gå till detta jobbet nu. :)

Statoil fixade sig, med så snälla kollegor som ställer upp så. Kommer jobba kvar där en helg i månaden nu till att börja med. Sen får vi se!!!


Nu måste jag förbereda lite inför imorron. In i badet och gotta mig osså=))))
På måndag börjar eleverna ..



Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

det är ett väldigt spännande jobb :)ena dagen är man lycklig andra dagen är man förbannad som få :) haha...ingen dag är sig lik dvs och sånt gillar viiii :)



kommer gå jättebra!!Eleverna kommer gilla dig jättemycket för du ung och tuff och glad:)



bra att det löste sig med statoil.. och att du behåller lite en helg blir perfekt... helgerna kommer vara guuuld när man jobbar heltid på skolan så du hinner vila lite också :)



nu ska jag se film men vi hörs imorrn :P

2010-08-17 @ 20:31:39
Postat av: en prutt

ne det var inte sorligt :).. hon e nog lite jaaaa hmmm tror jag.. sån man pallar med med if u know what i mean!:)

2010-08-17 @ 20:35:03
Postat av: emma

provar en grej

2010-08-23 @ 19:53:44
Postat av: emma

din hotmail har fått influensa!

den skikcar massa konstiga virus mejl hela tiden!

2010-08-25 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0