6 juli 2010

Har hunnit med en hel del idag.. En dag som började helt oplanerad blev en fullspäckad dag tillslut..
Va i stan och fyndade lite toasaker och två ljusstakar till hallen. Mötte upp Karin och Emma i stan för en fika=) Sen blev det tvättning, fanns tid så bara att köra på där.. Behövdes verkligen! Mellan varven städade jag lite här hemma.. Sen hämtade Sara och Jonna upp mig så drog vi på födelsedags grillning hos Sarah!!!! Jädran asså så god mat det va.. Kan ju bara säga att det var länge sen jag åt så god grillad mat och sommarpotatissalladen var ju bara pricken över iet;) Bra där gittan:P hihi...


Nu är jag hemma och har precis hängt iupp den tvätten som inte hann torka... Är helt slut! =/


Ps har fått låna en mobil av Jonas, så nu kan jag äntligen snacka i mobilen hahaha :0)


Söta Karin


Jag och finfina höggravida Emma


Sara kör ralli med nya bilden=)


Födelsedagsgrisen själv:)


Jonna, Gittan och mormor på kalaset


Jag, Sara, Sarah och Jonna nöjda efter maten och efterrätten:)


Sov sött!!! <3

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

stannar en vecka här i helsingborg gumman :) sen ska patrik komma ner nästa vecka och då stannar vi en vecka till i malmö! har du semme nu eller? :) ses någon dag kanske? :)

2010-07-07 @ 08:50:21
URL: http://sriwanna.se
Postat av: emma

18600.- är det man kan få ut max i mammapening i månaden :) hehe så det var ju inte så mycke..men det e ju för att man betalar mer skatt också..

men det är taket iaf.. fick nämligen hem min bekräftelse på posten idag och då stod det :) hehe



2010-07-07 @ 15:41:18
Postat av: emma

hellre att killen får bruna tycker jag :)

2010-07-19 @ 19:04:03
Postat av: Anonym

vafan rumpam jag ska strax äta kötbullar

så snabba dig nu.. vad vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan säga dig så länge din far :)

2010-07-19 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0