Hemkommen från Barca + jobbintervju

Har haft världens underbaraste weekend iBalrelona. Kom hem i natt!! Sen blev det jobb direkt idag..

När vi kom dit började det regna.. Så typiskt=( Och inte nog med det va Tjogge sen en timme! Haha men det är ju Tjogge liksom;P Eller vad säger du gumman? Men iaf i stället för stranden fick det bli shopping. Men det är ju inte helt fel det heller!!!! :) Sen på kvällen gick vi ut och åt tappas och drick rödvin:) Hur mysigt som helst. Dag 2 och 3 såg lika dana ut, först stranden, sen vidare för shopping på köpcentran.. På kvällarna gick vi ut och åt (dag 2-mexikanskt -- urrrrrrr gott och dag 3-tappas igen). Drack gott och snackade en massa gamla minnen och annat skojsigt:) Träffade äntligen Mario (TJogges man). Super trevlig verkligen=)))

Alla bilderna förutom de sista kvällen och dagen är överförda på Tjogges dator. Så har inte dom än! Men här kommer några från sista kvällen och dagen:) De andra kommer så småningom så fort tjoggi överfört dom!!!

Sista kvällen..



Sista dagen.. Fick konka på våra resväskor



Nu blir det käk med sötis ... och se nån film:)



Förresten glömt att säga att jag icke fick jobbet i La som jag sökte=( Gick till en med flera års erfarenhet, så typiskt. Men fick bra beröm iaf=) Men iaf så har jag sökt jobb på min praktikskola och så ringde de idag och ville att jag skulle komma på intervju =) SÅ skoj hihi.. Hoppas nu att det inte finns nån övertalig som får den!!!! Jag vill ju ha denna tjänsten sjukt mkt! JAja men håll tummarna för mig iaf!


Pusss <3

Kommentarer
Postat av: emma

så fina ni e!

2010-06-17 @ 21:38:16
Postat av: Annika M Sriwanna

asså Lisa gud vad du är SNYGG i tofs! Mera tofs alltså, passar dig utmärkt :) riktigt snygg på första bilden! gillar kläderna också :) det var verkligen fullpott babe

2010-06-20 @ 21:19:20
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0