<3

Hejjj sveejjj=)

Här skriver man inte så ofta.. Allt går bra och det flyter på på mitt nya jobb! Trivs riktigt bra. Just nu är det rätt mkt här med att skrvia omdömen om alla eleverna till utvecklingssamtalen näst nästa vecka. Prov hit och dit och en massa förberedning inför lektioner. Ja det tar aldrig slut .. Arbetet då .. Men det är skoj . och det är det som gör att man orkar med!

Annars är allt hur bra som helst osså. Känns bra;) Träningen flyter på.. riktigt skönt!
Och Kamil (mitt x) har fått lägenhet nu äntligen. Åå är så glad för din skull!!!!! Men så iaf då kommer min bäbis flytta från mig=/ Men jag har henne ibland så det är bra:)


Nu ska jag rätta 8ornas teknikarbete och skriva omdöme därtill! Wish me luck:)


<3


Kommentarer
Postat av: emma

jahaaaa... så kamil ska ta nelly menar du?! så han ska inte bara ta henne för lite pink? utan ta henne helt? flytta? hehe.. im in choock!

2010-10-10 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0