Vilda gänget

God fredag=) Allt bra ? Här är det ales godt eller nått haha =) Jag älskar fredagar nu mera!

Efter jobbet idag mötte jag upp Emma och Chloé i stan.. Gick och mös lite där, sen gick vi till BB. Skulle ju träffa vilda gänget som dom kallas (Sarahs tvillingar). Åååå harre memilde hahahaha såååå småååå och så fina!!!!!!!^å blir helt rörd. Välrldens finaste tvillingar! Är så glad för Sarahs och Alis skull:) SÅ fin familj <3

En liten bild på mig och Jasin :)





Ååå längtar tills jag får träffa dom igen=) hihi .. Känner lite barnlängtan nu ;P höhö....


Bebe är inte hemma denna helgen.. Tråk..... Men jag ska jobba, öppna ovan på allt... hela helgen! Så kommer ju ha fullt upp. Imorron hade det varit kul med en lite sänga men kan ju icke! Måste göra tre prov och dessutom lite annat pyssel med jobbet!

Nu ska jag nanna .... Trötter redan! Upp halv 6 imorron=/ GÄSP


Pusss underbaringar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, skit sōta :) jag e på jobb nu. Ha det mys ikväll. Jobbe helg ju blääää:) puss

2010-10-23 @ 17:10:38
Postat av: emma

var det 3 prov möööööööööööööööööh :) hehe

2010-10-25 @ 19:30:04
Postat av: Sara

tack själv :) ja absolut att vi måste :) PUSS <3

2010-12-05 @ 21:47:27
URL: http://nilss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0