2 dagar kvar

Aaa har bara 2 dagar kvar i skolan sen är jag fri i 3 veckor. Lideee gött;D Började plugga till tentan igår. Måste klara den, pallar inte göra omtenta efter jul:( Fan... Är så in i bövelens trött! Orkar inte, men måste.. Va i skolan idag hade föreläsning om bevisföring. Tjena mittbena säger jag då.. haha. i hite it! Imorron är det bara repitition, sen onsdag tenta:( Måste plugga lite nu sen ska vi träna sen svänga sen hem och plugga igen och så kommer det fortsätta tills onsdag kl 9. öööööö kommer böla om den tills det är över.
Snart kommer Sarah oss hem, roligt att få träffa henne osså:) Mee you girl.. Men vet att du har så skoj nu!!

På onsdag kl 14 kommer jag må så jävla bra (förhoppningsvis). Kan sappna av och bara njuta av att julen är här.. Slippa linjära transformationer, symmerti, platonska kroppar, bukkomplitering, fobonacci och gyllende snittet.. Slippa skola på 3 hela veckor. FANTASTISKT!

Nä Newton, Descartes, Euler, Gauss och dom andra grapparna kallar;P

Pusss

image14Martin och jag på juldagen 06.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Descartes " jag tänker alltså finns jag" (:
läste om han på filosofin :P hihi

2007-12-17 @ 19:15:59
Postat av: emma

Vi hade om newton också (: han gillade inte descartes eftersom han trodde på Gud..

2007-12-18 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0