Imorron är det julafton:)

image28


Mums sitter här och käkar godis och bara softar. Länge sen jag bara tog det lugnt! Skönt med lov :) Ska lägga m ig och läsa snart hihi.. Kamil och TT kollar fotboll så finns inget bättre att göra för mig.
Va på väla innan med älsk och handlade de sista julklapparna. Har hur många som helst nu! Älskar att köpa julisar:) Men älsklingen ska bara få 3 stycker:)

Imorron är det julafton! Ska blir så mysigt.. Som sagt älskar julen.. Först ska jag, älsklingen och Nelly byta julklappar (orkar inte ta med min STORA julklapp haha;P) Sen beger vi oss till mamma och firar lite där, äter gott mm. Sen efter Calle drar vi till pappa:) Sholl ska med hela dan!! hihi mysigt.. Annarsdag jul börjar med en polskjulmidda hos Babcia sen fortsätter dagen/kvällen med fest!! Blir hemma hos Tjogge med massor av alkohol och dans;)  

image29Jag igår på julbordet

image30Jag och älsklingen förra julen;)

image27Jag och älsk ridanade på kameler i Tunisien:)


Nu ska jag, älsk och tt kolla the kingdom!

God jul på er .. Hoppas ni får en lika underbar dag som jag:)

Kommentarer
Postat av: emma

vafan har du dratt på nelly? hahaha

2007-12-23 @ 21:03:44
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0