Jag är så trött

trött som aldirg förr.. Varit i skolan och haft föreläsning om matematiskens historia. Wow så spännande med alla de män som kommit med sina upptäckter. Speciellt intressant är ju när dom levde osv. Ööö spyr på sånt! Hehe asså inget så men jag bryr mig faktist inte när de levde och vem som gjorde vad. Nu finna alla dessa upptäckter med bevis mm, fine.. Det räcker :) för mig iaf.. Har som sagt tenta på onsdag och då kommer så klart detta osså, men sånt man får ta som mattelärare. Detta är ju trots allt allmänbildning inom matematiken som vi "måste" kunna.! ?

Then .. så stack jag och Emma och tränade:) Jobbar hela helgen så det blir ingen träning då inte så får ju passa på när man kan. Sen följde jag och Sholl Emma till hennes jobb fick osså en bra runda minsann.. Nu sitter jag här och håller på att somna. Ska in i badet och gosa lite och printa in alla dessa matematiker i huet:/ Upp och jobba kl 9 imorron! 

Min pappa är bara för bäst:)) Älskar honom så <3 haha.. 

Puss
image13 Jag och älskling på nyår förra året !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0