Jobb hela helgen:(

Hej hopp.. ;) Låter sjukt pigg, men är dessvarre sjukt trött.. Har mått illa hela dagen:( Hoppas jag inte blir sjuk, inte till nyår.

Här kommer lite till bilder från julafton 07 :)

image38
Älsklingen och jag på julafton ;)

image39image40
Älsk, Hepp & Danne ser glada ut:P        Jag och mammi som är lite sjuker;(

image41image42
Jag & farmor julafton                                   Jag & mormor julafton

image43
Lillasyster  Klara och pappi julafton :)

image44
Älsklingen med mina småsyskon Viktor och klara julafton

Annars då? Håller mig allmänt lugn, ska jobba hela helgen.. Kväll ovanpåallt!!!! Ååååååhatarhatar... Vill bara vara ledig och vila upp mig.. Måndag är det nyår, redan.. Shit vad tiden går! På nyår kommer mina älsklingstjejer hit Karin och Tjogge:) Och farbror TT ! Ska käka gått och dricka godare och ha så skoj som det bara går.. Får se om det blir utgång för oss. Beror på Nelly, hur hon mår! Hon är ju skakis redan nu så:S Men i vilket afall som helst så kommer det blir skoj, har jag alltid med mina pärlor:)

Fredag i dag osså och vad händer.. Kamil ligger i soffan och sover, Nelly har krupit upp brevid och jag sitter här.. hmm.. Har kollat film innan, och som vanligt kommer inte inte ihåg vad den heter!!! Mitt minne? Vad har hänt??? 

Idag åker Em och Martin på skidsemester!! Önskar er en trevlig resa:) Komemr saknar dig em.. På nyår och allt... Ringer dig imorron och ser så resan gått bra. Mamma lisa ;)

Nu ska jag kolla lite resor... GOOD BYE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

lisa.. börjar du kalla mig EM s¨å jäklar kommer jag kalla dig nått osså!
jag är emma precis som du lisa..
inget nilsson, mank..allidin irl tjogge.. (:

2007-12-28 @ 22:46:47
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0