Julamad

Hallå alla glada:)


Idag har jag bara tagit det lugnt.. Skönt, himla länge sen jag bara tar det lugnt. Utan plugg ovh dylikt. Varit och tränat, mega skönt sen stack vi till öb. Emma och jag! Handlade lite smått och gott som blir mycket och dyrt:S hehe.. Sen hem och hade hemma spa med mig själv. Love it asså;) Så nu ligger Shollan här under stolen och gnager på öb:benet som hon fick och själv sitter jag här och skriver. Ska se "Dennis firar jul" nu, sen kommer Tjoggiii och Karin och ska se spice girls.. Haha mina forna idoler.. Sen blir det en långis med Sholl.

image21Min älskade Sholl som busar i Tjogges säng;P

Imorron kommer reslutatet:S Aaaw.. Sen shopping i Malmöööö:)

På lördag ska vi tjuva lite med julfirandet! Mamma, Heppen, Daniel, älsk och jag ska åka och äta julbord på båtarna. Mmmmm:) Länftar.. Finns inget bättre än julamad:D
image22Jag, Tjogge och Emmsi :)

Kommentarer
Postat av: emma

gnager på "öb:benet" hahaha :P

2007-12-22 @ 21:49:46
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0