MALMÖ


God jävla kväll!!!
Puuuu huuuhuuuu.. Hemma nu efter en långgggg dag! Började med tåget med Emma till Malmö. Skulle kolla min tenta och jag klarade mig med GOD marginal:) Im the best!!!! haha.. Sen stack vi vidare ner till stan. Handlade julklappar till älsklingen. Han kommer nog bli mega glad tror ja.. Sen handladee jag lite till mig själv osså! Hittade ett par snygga stövlar, några tröjer, en väska. Jag bara älskar att shoppa! Hade mega mysigt i dag faktiskt.. Love u emmi my little boo!! Där va sånna stånd. Varför finns inte det i Helsingborg?? Det var jätte mysigt iaf:)
Sara, Karin och Tjogge kom en runda osså.. Nu är bara tjogge kvar!! Haha hon e galen. Håller på att fota sig själv! Aaa fixerad heter det :D Men det är sånna vi är så det så! haha
Håller på att tvätta med.. Ska följa Tjogge hem när hon klar där ute och sen ska Shollan ovh jag boms i säng! För imoron väntar en hejdundrans  dag. Träning, handla de sista julklapparna och sen jultura. Upp 9 så natti natti alla:)

Pusssssssssssssss 


image24image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0