NYÅR

Waeiki paeiki everybody!!!  Dags att komma igång nu.. Här ska det fixas i massor. Ner på systemet, åka till Heppen och hämta efterrätten, åka och hämta ölen någonstrans här i hbg och sist men inte minst gör ve mig Ska fixa håret och det kommer ta långggggg tid. Måste in om stan osså och inhandla tomma cd-skivor, hem till Tjogge och bränna dom! Ikväll blir det FEST!!!  

Lilla Emmzey ringde innan osså. Så glad jag blev:) Hon har mega skoj och åker från mega höga backar! Haha hade jag aldrig vågat:S

Nä nu vaknade Kemmo till liv, dags att gå..

På återseende ;P

om inte idag så önskar jag er alla ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!
image47
Lilla Sholl tycker inte om nyår


image48
Jag och älsklingen förra nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0