Oj oj oooojj

Oj oj ojjj säger jag bara.. Har precis återhämtat mig typ efter en helt galen julfest! Måste bara säger att det var länge sen jag hade så skoj:) Fyyy fan asså!

Julen har varit helt underbar:) Har fått världens finaste julklappar och ätit världens godaste julmat.. Firade julafton första hemma hos mamma och sen andra hälften av dagen hos pappa. Var verligen en lyckad dag;) Sen juldagens firade vi med Kamils familj. Åt polskjulamad och festade till det en hel del. Drog vidare hem till Tjogge och festen var i full gång. Sheda majgeda säger jag bara. Tog ner till tempel och fortsatte. När vi väl kom hem spydde jag upp all polskjulamaden I SÄNGEN!! Och gissa sen, JAAAAAAAAAA jag sov i det. Fyfan, kommer inte ihåg ett piss.. Bara hur kul jag hade;P Kändes som förr i tiden, då vi alltid hade så skoj varje helg. Måste blir fler av sånna kvällar:) Träffade hur många som helst ute. Sammanfattning: HELGALEN KVÄLL SOM SENT KOMMER ATT GLÖMMAS!!!!!

Lite bilder..
image34 Jag, Doro och Kamil :)
image35Demi och jultomten Kamil ;P hehe
image36Em, Sara, jag
image37Älskling, Martin, Em, jag

Kommer fler sen.. Nu ska jag boms i säng!! Har precis blivit nykter typ.. Behövs återhämtning efter en sån kväll;)

Varit och sagt hejdå till Sarah som ska tillbaka till Norge nu.. Kommer sakna dig gumman!!! :) Men ses snart igen.

God natt alla.. Och hoppas ni ha haft en lika lyckad jul som mig.. <3 LOVE

Kommentarer
Postat av: emma

har doro löshår igen?
fan vad långt annars(:?

2007-12-28 @ 22:44:52
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0