Sleden

Puuuu nu ska jag boms i säng. Karin och Sara har precis gått hem, såg Bonde och top model sen igår. Fan asså så sleten jag e nu. Skolan tar hårt tenta på onsdag! Och jag har inte börjat plugga än. Åter till skolan imorron igen, men lutar 12 så det är skönt. Blir träning med Emma sen ska jag träffa Pappi:) Sen blir det plugg för min del.......

Jobbar hela helgen osså segt.. Sen går jag måndag och tisdag sen är vi tentan sen är det JULLOV!!!! *happy*

Då kan jag slappna av och bara mysa. Handla klart mina juleklappar. Handlade en till älsklingen idag ( och en till mig själv). Va och fikade med Karin och Sara osså;) Puss på er mina fisar

Men men.. Behöver bli ompysslad nu! Så vi ses :)

Puss

 image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0