snart snart

Hejsan evribadiiiiiii:D God kväll..
Har precis skivit lite på vårt andra arbete, är bara bilder och lite finpyssling kvar. Ska va göra imorron innan vår lektion! Sen är det bara arbete tre som ska blir klart. Sen tenta den 19de och sen JULLOV!!!! Herregud vad skönt det ska bli. Älskar julen, så mysit.. Har några julklappar till som ska inhandlas, sen finitooooo. Vi ska i och för sig läsa en bok under lovet och skriva nån sidan om den som vi ska ha till seminariumet. Sen har vi lite redovisningar osså och sen börjar nästa kurs. Teknik och design och tenik med skolprojekt! Får se hur det blir, men vill inte byta klass. Älskar min klass nu juuuu! Fyyy kommer sakna min trogna grupp:/
Vad har annars hänti helgen?? Hm, i fredags kom Emmis och Tjoggii hit, så käkade vi gott och hejade fram Marie, som vi visste, vann idol!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;) haha, vilken röst . Wow! Sen upp och jobbade kl 7, men det var inte så farligt. Slappade hemma till en film.. jag och älsk.. Sen idag har jag och emma tränat. Duktiga vi är:) Sen har jag tvättat osså.. Och nu ska jag möta Karin och Tjogge. Handa på oj sen gå en långis med Nell! 

Två veckor kvar i skolan... Puuu, går 4 dagar båda veckorna:( Men snart snart .. JUL ;)

image7 Vill utomlands NU.. Fan vad jag lägntar till Thai.. Men först blir det flytt!! Om tre månader:D Yiiiiiii
image8


Älskar min ploddd. Du och jag alltid<3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0