wii jullov!!!!

Äntligen har jag jullov.... Jippii!! Så skönt, ni skulle bara veta. Har haft min tena idag och hoppas det gick bra. Känns så iaf:) Efter skolan stack jag och emmi och tränade och nu är jag helt slut.. Nu ska jag krya ner i soffan till en mysig julfilm med Sholli:) Hon är min ögonsten! Är så glad att jag har henne..

På fredag ska jag och Emma till Malmö på en shoppningtur;) Ska inhandla de sista julklapparna och gå och bara njuta. hihi well nu ska jag inte sitta hör med iaf.

Imorron är en softe dag hurra hurra hurra:D 


pussssss


 Emma och jag myser
Jag och tjejer festar till det:)

Kommentarer
Postat av: emma

joo den är visst bra..
måste ju se klart den .. det som är hela poängen..
den är mysig och fin med alla lampor :P
det bara ni som gillar "borat" humor.. höhöh..jaga varandra nakna och sånt roligt :)

2007-12-20 @ 08:59:31
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0