1:a april

God kväll allihopaaaaaaa!

Nu har hela coola gänget dragit sig hemmåt. TT, Samme, Rägan och Tjogge. Haha som dom lurade Tjogge innan, haha att Rägan hade dratt upp sin gamla knäskada på fotbollen (han tränade med Kamils lag idag) och att dom va på Akuten.. Tjogge gick i helspinn och började typ böla och trodde han va tvungen att åka hem och opereras och allt.. Men det bästa april-skämtet iaf!! =)

Gick toppen i skolan. Kollade film och hade littsem.. Hamnade i samma grupp som mina gamla klassvänner så det  var skönt(= Imorron börjar vår nya uppgift om El. Aja får se hur det går med det!

Trött som bara den nu:S Just de, va med Samme och kollade på hans och Saras bilvande lägenhet.. Träffade en annan gammal klasskompis som osså skulle flytta i där. Skoj med unga och bra människor:) Hihi.. Naw som Samme längtar nu! Förstår jag verkligen.. Man är så lycklig den dagen man väl får flytta in..

Sove dax, upp kvart över 7 för att möta Tjogg halv 8 och gå en långis med Sholl.. Hoppas på fint väder=) 


Killarna helt inne i sitt spelande ;P

Mitt hår eterlystes lite här på bloggen. Har inte några bilder så fick ta en fulebild=)
image414

Puss<3

Kommentarer
Postat av: sara

låter inte så på han . ville så gärna se lägenheten. Litar på dig att den är toppen =)

2008-04-01 @ 23:46:05
Postat av: baby

hahah fan vad roligt!! skrattar lite har for mig sjalv!!! hihi du ar jatte sot, lilla gumman, tycker haret ser bra mycket battre ut!!! ta det nu lungt, och ta hand om haret ditt, min lilla angel!! nu ska jag borsta tanderna och sen till skolan, love you!!

2008-04-02 @ 09:07:29
Postat av: Sarah

Tjaa sexiii!:=) du är het i frisyren !:) PUSS!

2008-04-02 @ 11:05:28
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: baby

men lilla fiskorven du ar sa lite.. hur mar min lilla bebis... vill hon busa mycket med mammi och pappiiii

2008-04-02 @ 21:04:44
Postat av: baby

oh pretty babyyyyy... lallala... let me love you, trust in me wheeeeeeen i saaaay oog pretty baby!!!! snart blir det kramkalas!!! eller ja en månad ;)

2008-04-04 @ 18:06:13
Postat av: em

joo det är visst fiiiiiiinttt! Passar inte alla..det hade nog inte passat mig.. finare om man är ljusögd!:)
kolla om det är bra nu..du vet det du antecknade till mig innan!!

2008-04-04 @ 21:00:39
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

eller är det för !"gl'a pack":) hahaha if u know what a meeean!

2008-04-04 @ 21:01:11
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0