Fiiiiifan

Vaknade av ett sms från Emma.. Här från man visst aldrig sova ut;) Är lite små förkyld idag men det är inte så ovanligt så skit samma.. Haha!!

Igår va ja i skolan skoj skoj sen tog min grupp en ledig dag idag och det tackar jag för:D Skit skönt!!! Ska ha självstudier (och det vet vi hur det brukar bli). Nä men jag ska faktist leta lite fakta på internet och ha med..
Sen skulle killgänget ha spelkväll här hemma, så Emma kom och myste med mig. Vi drog till skogen med Sholl sen hem till Tjogge.. Såg cachmir maffia (ingen aning hur det stavas), skit bra tycker vi då ja=) Sen var det bara hemmåt och sova som gällde.

Skogen med Em och Sholl
  

Mina två vackra och goa och förtillfället skit sura kompisar som verkligen inte ville bli fotade;P
image441

Ska ut en runda med Shollibolli nu! Ses senare amios

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha vilken toppen bild på emma och tjoggan =) haha gilla emmas tröja så jävla najs!:) haha..kul för shollan och va i skogen..jag saknar hund såå mycke jag måste ha ett djur nu!!!..PUSS!

2008-04-08 @ 16:47:26
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha du efan OTROLIG.. vänta bara lisa... du ska allt få see ..
jaa men hallå såna där mess måste man ju skicka iväg.. det är ju superviktigt information om hur efterblivet skadad man kan uppfattas som ibland.. :)))

2008-04-08 @ 18:44:18
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha du efan OTROLIG.. vänta bara lisa... du ska allt få see ..
jaa men hallå såna där mess måste man ju skicka iväg.. det är ju superviktigt information om hur efterblivet skadad man kan uppfattas som ibland.. :)))

2008-04-08 @ 18:44:24
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0