Förstår mig inte på vissa människor

Får ju skriva av sig lite här. Och eftersom man inte kan snacka med personen så.. Ja inte så lätt!

Är trött som en get. Ska till skolan imorron igen!! Sen direkt och betala in HELA resan för Thailand.. Jajamensan here we come. Jag och älsklingen<3 Längtar som bara den!!!

Så nu håller ja tummarna på en vinst.. En lottvinst eller vad som. Måste få in lite pengar!!! Skriker TOMT PÅ KONTOT.

Saknar min lilla Karin.. Ses snart älskling!! wii..


Pussss pusssssimage456

Kommentarer
Postat av: baby

saa sot du ar! min lilla parla! saknar dig med!!! snart ses vi, kramkalas till max!! mysigt vi ska ha det!! se din nya fina lagenhet och allt, ska bli sa roligt!! ga en langis med shollan, jajajajaj! wiii

2008-04-18 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0