God natt

Halvsover typ nu.. Igår kom mina todissar hit för att inviga vår lägenhet. Invia den till ett nytt festställe:) Och grillställe i sommar haha.. Fick nämligen en elgrill av Tjogge och Rägan i jinflyttningspresent..! Det tackar vi för=) Och tack Em o Martin för dom fina ljusstararna och tack Sara o Samme för de goda "drickorna" ... Hihi.. Blev iaf en lyckad kväll. Vi stack ner till stan och in på Cardinal och fyfan så skoj ja hade.. Haha tack killar, kommer sent glömma denna kväll. =) Träffade Ekelund där inne, skit skoj att träffa dig snutt!! Så skoj vi hade åt fisen.. Aja den historian kan vi ta en annan gång;D hahahahaha...

Tack alla för igår =)

Imorron är det nya tag. Skola kl 10.. Får se hur länge har grupparbete så kanske åker jag hem med dig emmis. Är skit trött nu så måste sova. Va på en super  lång runda med sholl innan. Hämtade Iron, dom leker bara för fint.. Shollans bästis Iron=)



Ps. Engla är död. Mördaren vidare var han hade grövtner denna bedårande 10åring. Fyfan förjävligt! Ryser i hela kroppen när ja tänker på det. Vila i frid :S



Lite förfest i parken haha=)


..några bilder från igår
    

Sholl och hennes bästis Iron(=
image449


Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

fina bilder gumman!!!! söta ni är allesammans! vad roligt att ni hade det skoj!!! gött snack! :D hihi... nu ska jag till skolan, du jag ringer dig sen.. såg att du ringde igår, eller ja men jag hörde inte, haha hade min mobil signal på lågt... älskar dig gumman! puss på dig!

2008-04-14 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0