Helg tajm

Har varit i skolan hela dagen, först för förberedning och sen för lektion/redovisning. Maja och jag belv helnöjda med vårt projekt=) Hihi.. Fick bilskjuss hem från Malmö osså, aldrig fel:P
När ja kom hem väntade Klara och Viktor på mig.. Så söta! Skulle ju passa dom medans pappa och Kattis skrev kontrakt på deras lägenhet! Vi säga bara ÄNTLIGEN..
Är as trött pallar inte skriva..
Kommer lite bilder....
En sak til, JOBB hela helgen!! =((

Puss puss <3

Skolan..  Super glada när vårt försök lyckades;) Fular oss lite då och då, måste ju ha lite ksoj i skolan..
   
  

Syskonen
   

Min underbaraste ägodel=)
  

... och min älskling =) Så söta när dom sover!!!
image427

Natti <3

Kommentarer
Postat av: baby

aaw vilka sotnosar du har!!!!! pusssssssss!

2008-04-05 @ 08:52:24
Postat av: emma

haha vad dom sussar sött i sängen naaww :) o lille fiskipin och villepille i soffan.. dom e så lika o söötta :)men e det de där du kallar snygg? haha
näää näää då e det ju lungt me det om s.sjuk!

2008-04-05 @ 12:49:27
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha, asså fiiisskkiipinne är för söt och brossan lixså!, men bästa bilden va endån shollan i sängen haha som jag flabba när jag ser den haha!:) fan va cool bild asså!!:) ii like!! Synd frästen att du inte va på g för att hänga med upp! =/.
Puss å Kram ta hand om dig!

2008-04-05 @ 13:03:55
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: sara

söta kort :)

2008-04-05 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0