Helgen

Hej hopp!!! Fint väder idagg igen. Ååå jag är så lycklig.. Hihi har precis varit ute på en promenix med Sholl. Så mysigt att bara gå i tröja utan vantar och mög=) Shollan älskar osså det fina vädret!! Det märks..

Jobbade som sagt igår. Tiden gick super fort. Skulle plugget men det blev så klart inget med det..  Hehe;) Håller på att tvätta och  väntar på lilla syster och lille bror.. Ska passa dom nu  innan jobb. Små gosiga krabater  som ja  inte  kan få nog av.. Sen är detjobb igen!

Snart snart är det sommarlov.. Ska i och för sig jobba juli och halv augusti men inte så mycket. Måste få in lite pengar iaf.. Men ska försöka att  vara ledig rätt mycket.. Karin är ju ledig hela sommaren så måste ju joina henne på stranden;P Har dessvärre inte fått till min strandkropp som jag  tänkt. Haha svårt det där! Får väl se ut som jag gör? Haha..

Puss puss..

Nu sa vi ut på min enorma balkong och käka världens godaste frulle med dom små=)))

 
Ute på promenixen idag =)

Sholl och ja myster på balkongen (ja vet det ser ut som jag är likblek)





 image460

Kommentarer
Postat av: baby

aaw vad söta ni är!! gumman, såg att du hade ringt många grr igår.. kollade på film, sen somnade jag... skit trött hela dagen igår... :S sorry!!! älskar dig!! hörs sen, lycka till på jobbet! och jaaa, beachen here we come! ;)

2008-04-20 @ 10:44:28
Postat av: Sarah

Hoppas allt är fint me dig, tänker på dig och plugga lite din lattmask, pussa fiiiskiipinne från mej :) och Villlle:) PUSS! miss u

2008-04-20 @ 19:51:27
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0