Helgens festligheter

Ojojoj som det kan gå.. Månda idag och ja är långt ifrån återställd! Blev alldeles för mycket dricka i lördags.. Va här hemma med Tjogge ochh Rägan. Kamil va och turade med jobbet! Vi skulle ha så mysigt men sen blev det bara hårdare och hårdare.. Älsklingen kom hem och vi fortsatte. Sen kom TT och Sholli (inte vår hund utan Kamils jobbarkompis). Drog inte ner tills stan förren 2. In på Cardinal och ut nästan lika fort. Hehe=) Ja fick flipp och började böla. Jepps det blev bra endå! Hade sjukt skoj men som sagt blev FÖR mycket sprit i kroppen:S

image510

Blir bara mer och mer säkert efter varje dag som går.. Älsakr min baby nått så otroligt!! <3 Är så glad för allt vi har.. Du förgyller mitt liv!!!!


Lite bilder från i lördags..
   

   

   

image522
Haha via är vi osså:P


Nu kommer snart ploddi hem och hämtar mig. Vi måste och storhandla mat!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: baby

vad är det för stika!!! jätte fina bilder gumman!! :) hihi puss!!

2008-04-28 @ 16:11:46
Postat av: Ronja,Linus&Kicklan

Jag där va fin du va i de svarta kläderna och de röda runt..jävlar du är het asså!:=) Tjoggan osså!:) miss y girl!:) /Ladan haha:!)

2008-04-28 @ 17:50:04
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: Sara

fina bilder ni fick ihopa.. riktiig h¨ll igång ju :)

2008-04-29 @ 09:23:33
Postat av: Tjogg

haha heta heta HEETTTA bilder! ;P Min emalj på mina hæstagaddar ær vældigt tunn idag så du vet! Ses senare bejbi, love u! o duu.. ps. "HON E BLOND"

2008-04-29 @ 10:19:06
URL: http://tjoggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0