Några dagars bravaller

Hej alla!!!

Åååååååååååå ja sprudlar av glädje.. Kolla bara in vädret=))) Har precis kommit hem från en långis med Tjogg och Sholl.. Gick till Jordbodalen och mös i vårt vårväder..

Helgen var skojskoj i lördags firade vi Martin.. Festen blev lyckad tills det var dax att åka hem. Ja trodde klockan va typ 24 och ville fortsätta men den hade redan hunnit bli halv 5 =S Hihi som hade kan gå.. (love u em, du vet vad ja menar)

Sen söndagen va man bakis hela dagen och gjorde ite ett smack förrutom att kolla på en skit bra film, kommer inte ihåg vad den heter tyvärr.

Igår tog jag tag i mitt borrprojekt=) Äntligen!! Hihi Spikade upp tavlorna i storarummet, borrade upp en liten skohylla och två "tavelhållare" i sovrummet. Ni vet en sån lång sak som man sätter tavlor på på väggen.? Aja ni får se sen nån gång..
Gjorde om mitt hår igår osså. Stod inte ut med vitlökshåret med oranga inslag. Så nu slingade jag det blont och resten ljusbrunt. Blev fint, förrutom att det fick inslag av grön. Ja jag vet jag blir aldrig nöjd. Men nu får det se ut så här ett  tag. Får inte göra nått med det  för mitt hår bara trillar av typ. Jepps så  slitet är det:P Usch!!!

Ska strax till skolan och ha litteratur seminarium.. Blä hatar seminarium. =(

Lite bilder.....
Jag med kycklinghåret (ser mycket bättre ut på bild, såg fruktansvärt ut i verkligheten)
  

Festen
   

Dagen efter


Med Sarah
 

Synes senare!!


Pussssssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: emma

ah vad duktig du är!! borrade du helt själv??

2008-04-01 @ 13:15:02
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

lägg upp fler bilder på håret tack!:)mne tycker det ser ut som allt det oranga e borta!

2008-04-01 @ 13:16:14
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: baby

gumman!! såå söt så!! men har du inga bilder på det nya håret?? eller det du gjorde sist???.... saknar dig!!!!!

2008-04-01 @ 17:48:35
Postat av: em

jag pissar på mig varje gång jag glor på dom :)vi får filma lite mer den 12 :) hahha skit kul att kolla på sen ju!

2008-04-01 @ 22:33:15
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0