Så nu sitter jag här vid datorn igen

Tjoo hej(=

Denna helg har gått super fort och ja jag håller med dig Em att dagarna bara springer förbi.. Men just nu är jag inne i en period då ja mår super bra, trivs kanon i lägenheten och har nog aldrig trivts så bra i skolan som ja gör nu.. Allt är perfekt i mitt liv nu! Måste kläcka en lite hemlis.. Eller hemlis och hemlis men iaf har i veckan fått reda på att min älskade pappa ska gifta sig!!!! Så glad jag är för deras skull.. Kul, så 080808 är det bröllop på G =) 10 år sen dom förlovade sig då..

Sara, Sandra och mini Saga var här innan och hälsade på en runda:) Alltid skoj med lite besök!! Å måste bara säga HERRE GUD SÅ SÖT lilla Saga är! Så liten och fin.. Så snäll och sov gjorde hon hela tiden.. Hade glömt att bebisar var så små? Inte länge sen Viktor föddes men redan så stor.. Som sagt tiden bara rullar iväg.

Imorron är det  ny vecka, nya tag.. Skola 13-16, ska börja på nått nytt om energi!


Jag har kört till jobbet både lördag och söndag, Älskar att köra och lyssna på hög musik =)  

  


Dax för mystajm.. Ha en trevlig kväll!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: sara

får gratulera så jätte mkt lisa.. varför sa du inget?visst nästan att dem skulle göra det snart. kommer du ihåg att jag sa de till dig du vet då när din pappa ville träffa dig.. Gratta så mkt nu och gglöm itne det .. Tack för titten ..PUSS

2008-04-06 @ 21:31:33
Postat av: em

ja i sommar vill så gärna se "mama mia" :)
i jul nångång... för då e det ju fint väder.. så i mitten där tyyyp!:)men vi kan ju köra upp.. då blir det inte så dyrt!!

2008-04-06 @ 22:20:56
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: em

ska du vara brudtärna då?=)))
hur ska dom ha de.. kyrligt elle borgligt?
längtar tills på lördag :) vi kommer ha det sååå skoooooooooooooooooooj!:)

2008-04-07 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0