Saknar mitt bruna hår!

har suttit och kollat på lite bilder och fiii vad ja saknar migg bruna hår!!!!! Tyckr jag passar bst i brunt faktist.. Eller vad tycker ni??? Men nu till sommaren får det banne mig vara lite ljusare.. =)

Har jobbat idag.. Gick fort. Skönt det! Har städat som en galning på motellet.. Nu glänser det där uppe vill jag lova;)
Jobba imorron igen så det blir bara mys ikväll.. Ska skriva lite till min portfolio nu bara...

Har pratat med Karin idag, blir så glad när jag har gjort det!! Saknar dig mkt älskling.. <3 


Just de, måste bara säga att när jag kom hem idag så glänste hela lägenheten. Älsklinen hade varit duktig och städat=)

Ses här senare eller imorron.. Trevlig lördag=)


Jag och Sholl på promenad i morse


Min favorit =)


Haha var bara tyungen att lägga upp denna bilden. Lilla Vikkan kämpar för fullt..


Jag och snutte


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hay snuddan!:) Ahh hii jag är iallafall happy att sara & emma kommer :) Wii!:) Va fina kort du är söt du asså, och vet du!? brunt hår yess jag sa ju det!:) men allt klär en skönhet va nu ljus lite så du inte förstår ditt låååååååååånga fiiiiiiina hår oki!?? PUSS HONEY!

2008-04-05 @ 20:03:38
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: sara

du har rätt i att du passar bäst i brunt men du är fin i ljust med :) fina kort och lille viktor har blivit så stor :) PUSS

2008-04-05 @ 20:34:03
Postat av: baby

gumman,sager desamma! snart ska jag sussa med shollan, hihihihi... naa, men du ring imorn igen, om jag inte svara, sa kanske jag ar och simmar, med pappa och ingrid, haha... men testa, och annars ring igen! alskar dig mest!

2008-04-05 @ 20:34:11
Postat av: baby

saaaaaaaaa sota clara och viktor ar assa, bara sotare och sotare, glomde saga det i andra inlagget!!! och du med saklart, och lilla sholl!!! fatta vad jag saknar henne faktiskt!!!

2008-04-05 @ 20:35:43
Postat av: Anonym

lilla saga är faktiskt rödhårdig och är inte alls ful .. skit söt är hon .. :)

2008-04-05 @ 20:44:28
Postat av: sara

tack för kommentaren på min blogg om kortet :)

2008-04-05 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0