Sol sol mera sol

Kan inte få nog av att säga att JAG ÄLSKAR SOMMAREN.. Helt blå himmel nu varje dag. Vaknade och kollade ut och blir så lycklig.. Ännu en dag att älska. Jag och älsklingen drog till skogen med Sholl och promenixade:) Underbart mysigt! Fick syn på rådjur som sprang med dina vita rompor haha: Sholl ville bara efter;P

image500
Jag och älskling i skogen
image501
Sholl i bilen.. Måste alltid skicka ut huvudet hihi sötis:P 
image502
Shollan och den skinande blå himmeln=)

Nu ringde moster tini wiiii =))))) Ska dra nu!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Asså skulle jag va hund skulle jag gifta mig med shollan direkt!:) Dino vill ju det!:)Men shoola
har ny kille nu ju =/ mupp shoolan! Iallfall är du en toppen tjej!:) Ses och hörs, Miss ya!

2008-04-23 @ 23:08:28
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: baby

asså siken liten buse som stiker ut huvudet, att ni vågar.. fast hon kan inte hoppa ut juh, så jag vet inte vad jag tramsar mig om,jag är så rädd för allt, det vet du! :) speciellt när shollan är bland bilar..usch :S haha kan inte hjälpas... Lilla stumpan.. fatta jag saknar dig, du är en vän man kan hänga i julgrannen, vet du det! ;) skönt att verkligen veta vilka ens vänner är!

Älskar dig stumpan!

2008-04-24 @ 10:24:17
Postat av: Alexandra

ja visst blir man lycklig av det fina vädret =) känns som alla problem löser sig i samband med fint väder!!

2008-04-24 @ 21:23:03
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0