Sova

Så nu ska jag läga mig och sova.. Är så himla trött så ja nästan inte an sitta upp. Skulle egentligen till Tjogge och mysa med henne och Loella, men ja pallar inte.Känner mig lite halv kass osså, så måste verkligen vila till i helgen! Då blir det party. Inflyttningsparty . Äntligen dax för det! =) Ska antagligen ut i Helsingör efter.. Skoj med lite variation.

Har varit i skolan hela dagen va inte hemma förren 6. Imorron komer jag inte vara hemma förren 7 och då ska jag direkt till Emily och göra naglar. Älskar att ha naglar,  man känner sig så fin=) Extra fin..


Jag flippar i skolan ;) Haha.. Har alltid lika skoj med min underara klass!
image442


Puss och natti <3

Kommentarer
Postat av: emma

e det du?=) snygga brillor är det dolce eller?
haha

2008-04-09 @ 21:33:55
Postat av: Sarah

Nää vilka piffiga brillor !:) i like!:) haha allt klär en skönhet ju så dem skulle passa perfekt på mej haha!:) skoj!! du är kul du!:) PUSS

2008-04-10 @ 11:11:50
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: Linda

Jäkligt heta glasögon :P

2008-04-10 @ 14:09:47
Postat av: baby

hahah cool bild! :D Puss!!!!

2008-04-10 @ 15:09:31
Postat av: loella

vi ses imorrnnnnn:D do slor vi till med fest=) har med en smarrig dricka hem fron argentina :)))

2008-04-11 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0