Tack för ikväll

Nu har alla begett sig och jag ska nanna nu.. Så trött och sleden;P
Sara och Samme kommer få såååååååå fint.. Håller på där hemm och göttar till sig och fixar.
 

Redansatt upp en lampa i storarummet;P Va inte uppe hela natten nu sötisar.. hihi

Vi va iaf här hemma occh hade mys. Drack lite  vin och nu snurrar mitt hue som aldrig förr:P Och jag ska gå och lägga mig? Hmm.. aja trötte är jag iaf. (=

  



Här är vår lilla prinsessa på hennes egen dag=))))) Lilla Sara...
 image529Grattis igen baby(= På lördag ska det firas satan:P


Godnatt mina kära vänner
image531

Sov sött <3

Kommentarer
Postat av: baby

ååh vad mysigt! Glad jag blir av att se! Hoppas allt är bra med min lilla pärla, snart ses vi! fatta! jag längtar!!!! massor med pussar!!

2008-05-01 @ 09:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0