Bröllop

Igår var vi på bröllop.. Min älskade pappa gifte sig med hans älskade kattis=) Som är mamma till mina älskade småsyskon=) haha .. aja men har bara ett ord att säga om dagen igår. FANTASTISK! Ååå så underart det var. Så fint. Så fina.. Kunde inte hålla tårarna borta ( kan jag i och för sig aldrig) när vi efteråt skulle krama om dom och önska en massa lyckoönskningar. 

Lite bilder..
Innan bröllopet



Bröllopet



Efter bröllopet när vi käkade bröllopstårta=)


Natti natti <3




Idag blir det kräftskiva hos Emma och Martin=) Så mysigt.. Och Kari k ommer osså hihi. Så länge sen!!! Ska blir så skoj ikväll. Ska in i duschen nu och göra ve mig. Sen och kolla på älsklingen när han ska spela match.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

guuuuuuuuud vad fina alla var... du matcha ju perfekt till din pappa!=) haha.. skitfint.. o fiin hon var i håret... nawww.. (:

men asså e det villepille du håller på den näst sista bilden?fifanvad bedårande han har blivit... en riktigt söööt liten grabb!!!

2008-08-09 @ 14:18:07
Postat av: farfarlina

faaaaaaaan vad fina bilder!! du ar jatte fin i haret!!!!!ring sen

2008-08-09 @ 14:23:30
Postat av: Sara

jätte fina kort.. och ni är så fina i håret med..! ser verkligen fantastiskt ut.. hoppas ni får skoj ikväll.Puss

2008-08-09 @ 16:01:59
Postat av: Anonym

Åhh va fint !:) skit fint och kattis va så fin, Lisa du ær het asså!:)

Klara och ville ær ju så jævkla søta!:), hoppas jag hinner træffa dina småsyskon nu nmær jag ær hemma:!) skulle va så kul och hænga med Klara lite!:)

Annars!? ær de bættre nu efter operationen!? skit kul før dig verkligen!:)

Puss puss vænnen saknar diiiiig!!!!!

RONJA!!! ÅVARP!? PALLA TJATTA!? BLIR DET AV!?? ELLER FÅR JAG DISSEN!?? HALLÅ!??? KOM IGEN VI SKA RIDDAA!!!!!!!

2008-08-11 @ 00:35:09
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: emma

jag hittar inte bilden på dig och mig från tempel?hö?

2008-08-11 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0