Emma och Bröllop

Min lilla Emma har åkt iväg till Cypern för att göra mig avundsjuk. Jävla iddi=) Jag som älskar den ön så jävla mycke! Så här har hon det iaf;



Jag kan inte beskriva hur mycket jag hade velat vara där nu.. *gråter* Hehe.. Nä men mycket är det iaf. Men jag ska på annan skoj. Ikväll  blir det bröllopsfest för pappa och Kattis=)

Sen kan jag se fram emot Thai oss i December:P Hahaha..

Nu ska jag göra ve mig  inför kvällen. Städa lite här hemma och så!

Här är min, Kamils, Majas och Johannes present till brudparet=)

Tur att man har en syster som är proffs på lay-outer=) Tycker den blev så himla fin!!




Puss puss<3 Älskar min man så  mycket!

Kommentarer
Postat av: farfarlina

saaaa fina biler pa er och allt! verkligen!! hoppas allt gar jatte bra,sa hors vi sen eller imorn. alskar dig!!!

2008-08-23 @ 17:18:43
Postat av: emma

ooh vad duktig hon e!! skitfint... blev dom gladaaaa vaaa so mysigt for dom

2008-08-29 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0