Ems på väg

Hej hopp=) fredag idag.. Men känner mig inte helt 100, lite slö och så. Älsklingen har ont i halsen osså=( Bara han inte smittar mig:S Igåpr kom min syster hem från Spanien där hon bor. Trevligt att träffa henne.. Va hos pappa och käkade middag o så igår. Va en runda på ikea med Kattis, och shoppade loss lite;P Alltid lika trevligt med presentkort;D

Nu är Ems och Martin på väg hit.. Ska ta oss en fika här=) Sen imorron blir det Malmö om allt går som planerat! *Peppar peppar ta i trä*



Nu ska jag draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Saknar min Tjoggis <3



Puss puss

Kommentarer
Postat av: farfarlina

sa sot bild pa dig och tjogge!! puss!!!

2008-08-18 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0