Jubb


Holla;)

Idag blir det jubb för hela slanten.. Ska kolla lite os innan, Wissman springer ju final på 400m. Även stafett på schemat.. Så nu ska jag bara göra ve mig innan. Har lite brottom jaa..

Min lilla Ems och hennes man ska till Cypern. Fan jag vill osså åka, men vi har inte pengar till det nu=/ Får vänta tills vinter. Då blir det Thailand=)
 
Skoj att ha Sarah hemma nu igen.. En liten stund iaf! hehe.. Hon ska ju osså ut och resa på en långtrip! Också avis på det...

Jag är så AVIS ;P


Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

heheh(: hhahaha du e rolig du minsann.... nu säger martin att det inte blir nått till vinter för oss.. haha det kan han ju glömma.. jag ska på examens resa punkt slut :P

jobbigaa killlar är!! deras ideer öööö (:

2008-08-21 @ 15:05:31
Postat av: emma

såg det också-- han kom ju sist.. vilken looser haha

2008-08-21 @ 17:44:48
Postat av: emma

jag tycker vi tar OS som mål om fyra år... 400m på 42 slår vi tycker jag hahah!=)

2008-08-21 @ 17:45:12
Postat av: farfarlina

saaa sot du ar pa bilden gumman!!! min lilla fis.. snart ringer du!!! saknar dig!!!

2008-08-21 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0