Malmö-tripp

Godmorron alla glada=)

Har precis vaknat till oliv typ efter gårdagens utgång. Började förfesta hemma hos oss med Ems och Martin. Trevlkigt värre. Tog tåget in till Malmö och träffade upp Karin och drog in på Etage. Jag hade verklligen en jätte rolig kväll. Etage var bra men synd bara att det inte var någon r´n´b igår, brukar va det annars så.. Men det var j endå va i "slagerrummet" och flippade loss litta=) HAha.. Sen träffade jag Etype.. Haha t yp.. (=
Va inte hemma förren vid 8 i morse, somnade som en stock och vaknade inte upp förren 3. Så skönt att sova ut. Stack till max och handlade hem godsaker=) MUMS.... Så nu sitter jag här och försöker att bli en människa igen=)
Men iaf.. Tack för en rolig kväll. Kommer garanterat dra till Malmö snart igen.. Kanske provar Slakt då? Eller vad säger ni??????



Höres senare.. Ciao bella =)))))

Kommentarer
Postat av: emma

japps vi planerar snart in en ny i september =) hahha måååste göras om....

(:

2008-08-17 @ 19:07:34
Postat av: farfarlina

sa fina bilder,verkligen jatte sota! aja nu ska jag snart ut med hundarna, alla treeeeeeeeee.. god help me! nej men det ska nog ga bra..

2008-08-18 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0