Måndag

Jepps idag är det måndag och om exakt en vecka börjar jag skolan igen.. Ska faktist blir skoj. Se vilken klass det blir denna gången. Har ju alltid haft sjukt tur med mina klasser! Världens bästa=) Denna klassen kommer dock vara stor, 40 stycken typ:/ Aja vi får väl se..

I lördags va vi på bröllopsfest. Va skoj(= Men va jätte trött.. Skit god mat och dricka! Min kamera hade inget batteri typ så blev inte så många bilder..

Jag och syster


Lika va??? ;)




När talen hölls fick de stå upp.. Så söta


Presentutdelning=))


Bröllopstråtan


Bröllopsvalsen!


Det var allt för idag=)

Ses imorron! Puss puss


Kommentarer
Postat av: farfarlina

jatte finab biler!! sa sot du ar pa bilderna dom tva forsta,ni ar jatte lika! hihi puss.. ring sen!!

2008-08-26 @ 19:45:27
Postat av: EMMA FR[N CYPERN

vad fint fint torta hon bakat.. o maja var ju veldeig rood hehe som tomten.. mycke fin feeerg son vill jag ha jag e sjuk so du vbet... fick fee\ber inatt o jevla pissfan ingen sol ida.. tack for mess men ja kan icke svara po messs.. hihi faan att jag intr bloggat f;rens nu man fick 60spen for 1timme eeehh jaja haha so e det ... so nu for jag sitta her en timme

poss sootttiis

2008-08-29 @ 15:49:33
Postat av: tjoggie

älskling! åh jag saknar dej så! har flyttat nu ju å jag har inte haft internet på hela helgen! men jag ringer på min nästa rat ok.. love u bejbii pussss

2008-09-01 @ 17:32:30
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: emma

skriv lite bajs :)

pussiis tack jag e nöjd med den ska bara få in lite musik o sånt (:

2008-09-02 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0