Operationen gjord

Har precis kommit hem från Bunker bar där jag och kamil blev bjudna på midda av min papps=) Kl 7 ficxk jag i mig första matbiten för dagen (va ju tvungen att vara fastande vid operationen). Och mumsigt va det kan ni tro=))
Iaf, min operation gick mycket bra och dom har tagit bort den äkliga polypen nu. Den va i och för sig godartad och så men ändå i vägen så lika bra att den är borta. Äntligen ska jag bli frisk!! Detta har jag väntat på i 2 månader nu.. Ååååå så skönt..

Tack alla som har stöttat mig under denna tiden.. Vad hade jag gjort utan min älskade vänner? Ni är bäst!!! <3

Natti alla! Älskar er..

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

den simmade lilla vårtiga grejen (: hhee nee den var ju fiin så du ville klappa den hahaha :P

skönt att den är borta.. jag tycker vi röjer feeetttt nästa helg på malmö festivalen... tar och firar detta riktigt rejält (:

2008-08-07 @ 09:19:16
Postat av: Sara

Hej gumman, skönt att allt gick bra, visste inte att de skulle ske nu men bra att de är över och allt..ha en bra helg. Puss o kram

2008-08-08 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0