Snabba ryck

Har varit i full gång idag.. Vaknade kl 8, stack och tränade sen solade, sen till Oj och handlade lite till kräftskivan och sen raka vägen till Capiokliniken och bytte min cplärare till min gamla.. Sen hem och storstädade, varvat med utgångar med Sholl och nu sitter jag här.. Ska hoppa in i duschen nu och göra ve mig lite! Sen hem till mamma ett tag sen träffa Tjogg och säga hejdå! Ååå kommer sakna dig gumman. Men vi kommer och hälsar på=)

I helgen blir det som sagt kräftskiva och dricka! Så skoj så=)) ÄNTLIGEN är jag frisk... Wiii kan inte förklara med ord hur lycklig jag känner mig nu. Men min energi talar om det iaf;) Hehe..

Imorron ska min älskade pappa gifta sig med Kattis! Så innan ska jag poch göra mitt hår lite mörkare och klippa till det lite sen ner och utbringa ett stort grattis till dom. WIwiwi..


Puss puss

Kommentarer
Postat av: farfarlina

saaaa glad for att allt ar bra med dig gumman!!! pa lordag ses vi, kanns som saa lange sen.. saknat!!!! ska blir jatte roligt att traffa dig.. er.. hihi..



ring sen nar du har tid!!!

2008-08-08 @ 09:00:09
Postat av: Sara

gratta så mkt till dem båda! ha en bra dag o kväll.!

2008-08-08 @ 09:11:01
Postat av: emma

bytte min cplärare

du menar läkare (:...



jaa fint vaa hahaha... jaaa åååh fan det kommer bli trist utan tjogge asså.. känner det redan nu faaan....:(....

Men men hon kommer tbx innan man hunnit blinka :P

sen hälsar vi på henne snart också juee =)

jaa hoopppas det inte börjar regna bara ska hålla tummarna... och ha det nu så myysigt och ge en kram från mig och en massa lyckoönskningar...

o ring när ditt hår e klart!=)

puss law

2008-08-08 @ 11:16:58
Postat av: Ronja,Linus&Kicklan

Va du ær søt min kærra lilla ponny va du ær snæll min kærra lilla hæst du sæger ingetting min kærra lilla ponny men du ræ den jag gillar mest, min ponny vet så væll att på lørdag ær det fest lørdag lørdag lørdag ær det fest!:)

GRATTIS MATTTTS & KATTIS :!) & GRATTIS LISA æntligen ær skiten borta från eliten!:), glad før din skull!!:)

ÅVARP? HALLÅ!? JAG ÆR REDO FØR EN RIDDD TUR!!, KOLLA UPP DET PLLLEEZZZ!!!, jag har mina riddbyxor och hjælm redo!:) hitta tom gammalt hæst godis osså i den væskan hahaah!:) kom igen kolla upp det vi ska RIIIIDDDDA!:)

Vi ses om 1 vecka ca!:)

PUSS Å KRAM SKUMBANAN!:)

2008-08-09 @ 03:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0