ALSKAR ALSKAR ALSKAR

Hejj alla!!!!!

En liten update fran Thailand, Phuket. Har ar allt helt underbart.. Har hittat pa jatte mycket hittills!
Resan hit var jag sjuk, hade feber;( Men nu ar jag frisk. Thai pillerna gjorde under!! haha.. Igar va vi pa fantasea, helt magiskt!!! Saaa fint vilka bilder vi fick assa:) Idag akte vi till Freedom beach, en helt godumlig fin strand som man bara kommer till med bat. Aaa vill bara visa en massa bilder nu, men det gar dessvarre inte..

Idag ar det nyar wiei, ska in till Kata beach och ata galamiddag och sen far vi se var det bar av. Forhoppningsvis Patong.. Blir en brakare fest iaf:) Saa sugna, transfern kommer och hamtar oss om 20min (kl 18.30 har) sa jag har lite brottom nu!!!

Ps. har ar inte alls sa billigt lange;( Klart battre priser an Sverige men dyrare en innan!



GOTT NYTT AR PA ER!!!!!!! Karin i London, Tjoggie i Barca, Sarah i Mexico och Emma och Sara i Sverige hihi och jag i THAILAND!!!!


Ni alla maste bara aka hit assa, saaa javlar underbart!!!!!!!!!!!!!!

Skriver snart igen!! Love



Kommentarer
Postat av: Sarah Laila Paula Nilsson ;)

jag blir so glad, visst ar de harligt att resa? en helt annan varlde, utan stress och press sont som vi alla gillar !:) So glad att er resa gor bra aven om de tar tid att komma fram ar de vart de, jossan och jag roka ut for lite fel nar vi skulle till Brasilien, vi flog i 48 timmar haha!:) Ta de om du kan!:), Jag onskar dig de besta po de sista oret som larastudent!:) fortsatt i ditt dempo du kommer gora de galant!:) snart ar jag hemma och hunnit bo in mig 1 vecka innan du kommer hem!:) redo for en brakare fest? mina grannar ska ju veta att jag ar hemma!:) Njut av Thailand nu!:) alskar dig och Happy new year bejbi!:) ses snart!! <3<3<3

2008-12-31 @ 20:08:39
Postat av: farfarlina

aaaaaaaaaaaah vad bra aatt det ar bra med dig!!! jag saknar dig mest!!!! verkligen, men ha det nu underbart och hoppas att det var jatte bra ifgar.. alskar dig!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-01 @ 16:22:57
Postat av: farfarlina

aaaaaaaaaaaah vad bra aatt det ar bra med dig!!! jag saknar dig mest!!!! verkligen, men ha det nu underbart och hoppas att det var jatte bra ifgar.. alskar dig!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-01 @ 16:23:28
Postat av: sara

låter mega mysigt, längtar såå.. puss

2009-01-01 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0