Fika med tjejerna


Sanades bara Tjjoggiiieeeeeee och Sarah... Synd att ni inte kunde joina, men ni är dessvärre inte i detta land!!! Me snart kommer Tjoggie iaf=)) Ska bli såå skoj gummsan.. Sarah får vi vänta på ett bra tag till verkar det som=/


Sen blev det him till min varma filt framför tvn med maxhamburgare.. Mums vad gott(=
Kollade på Tomten är far till alla barnen.. Haha älskar den filmen!!

Blev lite plugg osså, men detta var det sista, det vill jag lova=))) Va tvungen att skriv om boken som vi har litteraturseminatium på imorron.. Så imorron börjar mitt jullov!! Kl 13 wiiiee =)))
Men jobbar dock fredag och söndag!

Nu blir det bingen!! Upp igen kl 6=(

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

espresso e sååå najs.. riktigt mysigt där!!! o deras varma choklad... mams i magen

2008-12-17 @ 23:41:40
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhhhhhhhhh va mysigt vilka tjejer och jag ar so glad att ni ar mina tjejer :) saknar er so mycket so fina ni ar, vinter tider i Helsingborg ar endon goa !;)Vi har det jatte bra men nar jag nu sog er alla tjejer tillsammns fick jag torar i ogonen!

Alskar er och FAN VA SNYGGA NI AR ALLTSO!!:)

2008-12-18 @ 02:34:49
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: [email protected]

jaaaa, det var jätte mysigt!!! älskar!!

2008-12-18 @ 09:39:55
Postat av: tjoggie

nu kommenterar jag äntligen ;) saknar er oxå.. åhhh vill vara där, men om 3 dagar e jag påväg! :D kan inte fatta det hahaha

2008-12-18 @ 12:09:32
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: emma

snygga? haha jaa okej jag e ju blekare än blekast.. vänta tills juldans korten.. de ska vi sätta heta.. :P



2008-12-18 @ 18:33:23
Postat av: emma

ja, jag vet... fy på alla dom som inte kommenterar... otroligt dåligt.. :P

2008-12-18 @ 18:33:51
Postat av: emma

jag älskar också den filmen..!=)

2008-12-18 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0