Ny design

Min lilla älskling Emma har fixar ny fräch design på min blogg!!! Älskar den, hoppas ni osså gör det?? =)) Tack så jätte mycket gumman..

Nu blir det plugg i nårra timmar, sen ska vi passa Klara och Viktor.. Sen ikväll blir det idol med några vänner!! Nice och lugn kväll eftersom jag ska jobb imorron..

Lite snö ute idag=))


Ps. Kreativa Emma har varit i fraten igen och fixat roligheter inför juldagen!! Det gillar vi=))) Kommer bli så skoj.. Att bara få umgås med alla (läs nästan alla) man tycker om!! Hihi fick hem ett fint inlaminerat kort med beskrivningar inför alla lekar vi ska ha hahaha.. Heja emma!!


Kommentarer
Postat av: emma

du... du har fan AVSLÖJAT MIG NU.. pryl ska du få för detta.. haha PINSAMT ELLER VAD.. ringer o förklarar sen det har med facebook att göra...

maj gad!

2008-12-12 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0