Beställt resa

Yes nu är det fixat och Thailand är här med ett faktum(= Va och beställde denna efterlängtade resa till mitt drömland.. Ååå vill ju bara åka nu! Hittade ett rätt bra pris ändå. Kamil får börja spara nu om han ska fixa detta;P Jag har ju redan mina resepengar. Hoppas på att Karin m kille och Tjogge med Räkan osså kan följa med. Hade varit riktigt skoj! Sara och Same kan inte åka på den perioden vi ska, synd.. Får fixa ihop nån resa sen med alla:)

Ja och sen kommer Sarah hem nu snart.. Skoj skoj!!! Har saknat dig baby.. <3

Nu ska jag plugga lite. Mycket att skriva=/ Hade redovisning idag på "Lisas låda"  (vi har döpt vår sladdförvarare till Lisas låda) och det gick ju bra. Fick beröm för vår fina PowerPoint och fina bilder från photoshop. Tyckte det var skit skoj(=


Mår lite bättre nu... Sov lite innan. Höll på att missa mötet med Tjogg haha.. Tur Karin skickade mess så jag vaknade:P

En liten bild från helgen-->

image173
TT och jag (som råkat kladda på lite för mycket "läppstift") på Harrys

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Jag skulle med vilja resa till Thailand, men vet inte om jag skulle palla med den långa flygturen.. :/

2008-02-04 @ 17:39:49
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Sara

mm inte så happy man blir, blir bara värre hela tiden.. !!

2008-02-05 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0