En hejdundrans fest

Ooojjjaaaaaa haha.. Sitter här hemma och har nästan precis stigit upp.. mitt huvud snurrar fortfarande(= Så j'vla skoj igår asså med mina tjejer.. Tack alla för en LYCKAD kväll!!! Först va vi på teater, den va inte så bra. Höll på att somna;/ Hehe, tycker bättre om komedier.. Sen körde Kamil oss till Karin .. Super god mat älskling.. Skit skoj hemma hos dig.. Dro till tempel,  va inget folk först men vi hade skoj ändå=) Kom lite mer sen.. Näääää fan hade riktigt kul!!! 

Det tos dock inte så många bilder.. Jag fick bara 2 haha.. Så här kommer dom..Men Sara  tog en massa.. Får hoppas att dom kommer upp!!

image291

image292

Karin.. Superduper gulligt tal igår!! Kommer sakna dig sååå mycket. Men när du kommer i sommar så jäklar. Ja jäklar vad denna sommaren kommer bli bra. Bara vädret bli det osså(=
 
Nänu snackar jag med Tjogg.. Hahahaha..

Puss puss

 

Kommentarer
Postat av: baby

kommer sakna dig så också :(

2008-02-17 @ 21:55:10
Postat av: Sara

tack själv gumman.. :)

2008-02-17 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0