Fikat

Hej hå(= Har kommit hem från fikat för ett tag sen.. Har riktigt ont i huvudet nu! Är inte så frisk som jag trodde att jag var.. Mhmm;( Det var trevligt som vanligt med er tjejer. Saknade vissa, får blir en annan gång.. På fredag, imorron då ja (har inte så koll på dagarna nu när jag har varit ledig och sjuk), ska vi alla tjejer hem till Emma och mysa och ha en RIKTIG tjejkväll! Så mysigt det kommer att bli(= Ska övernatt där osså.. Sen upp och jobba kl 9 på lördag! Aja helgen kommer bestå av jobb och plugg..

Nåväl ska vä läsa lite i min bok nu osså (hatar att läsa).. Så det blir av nån gång!

Här kommer lite foton från idag..

image254
Me hem hemma innan jag ska ner i stan.. 

image251
Jag och Karin i stan innan vi mötte upp Tjogge(=

image253
Jag står och poserar ;) (ovanligt att vi tar foton över allt var vi än är)

image248image249
Jag på fikan(=

image250
Karin på fikan helt överlycklig (så hon pussade åt alla som kom in) Haha..

image247
image245
=) På väg hem (=


Trevlig kväll på er!!! Kanske skriver lite senare.. Annars ses vi imorron=)
Puss

Kommentarer
Postat av: baby

fina bilder gumman!!!!!! tack för idag!

2008-02-07 @ 20:51:21
Postat av: Tjogg

nice pics! men asså shoolll.. kolla in spinkbenen, du ser det själv haha:) snygging! men duu bli nu frisk tills imorn OKK? Pusss snuttii!

2008-02-07 @ 20:55:12
URL: http://tjoggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0