Finfint väder

Hejjjjsannn:)

Ååå så fint väder det är idag.. Vaknade och var pigg som bara den! Är visst alltid det nu för tiden=) Har varitoch tränat precis, så skönt.. Behövdes verkligen. Sitter och käkar frulle nu mums!!! Ska in i duchen och göra ve mig snart.. Pluggga lite.. Skiter i stan för inte en enda jävlel kunde ju följa med! Och jag går inte i stan själv som en annan gast.. haha..  Så får blir imorron istället förhoppningsvis.. Köpte ju en klänning till helgen. När ag kom hem och provade denna annars sexiga och fina klänning inså jag hur ful och "ojämn" den var på mig.. Haha no way att jag har på mig den asså.. Så ju ut som en fettmabulle.! Går icke för sig(= Haha.. Så måste hitta något nytt.. och klacka om mina skor..

Sen ska vi ha visning på denna förbannade lägenhet. Pallar inte! Fan.. Hatar sånt.. Jaja.. Får gå..


Ses(=

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0