Gamla bilder

image184
Två översta bilderna är hos Sara på fest! Jepps, alltid fest då ja;) Så jävla skoj hade vi(=
Bild 3 tog jag på Em, Tjogg och Sara på drottinghög när vi hängde där;P
Bild 4 på mi och Tjogg på Cypern för typ 6år sen..


image187
Jag och Tjogg (några underbara stunder ;P)

image185
Coolingarna Emma, Sarah och Tjogg hos mig i högstadiet=)
image188
Sara, Emma, Sarah och jag första dagen i skolan på högstadiet (7an eller 8an)
image189
Jag och spicegirl gänget i 6an(=
image190
Ja och Sara i Bulgarien för några år sen=)
image191
Jag och Loella i högstadiet nån gång;P
image186
Jag och Tjogg på friidrottstiden
image192
Jag och Anne när vi va små och trodde vi va coola;) Opinsamt?!
image193
Jag på Cypern för x antal år sen. ;P
image194
Jag på dagis
image195
Jag i London och hälsar på min systeryster=)
image196
Jag, Loella och Johanna haha.. Fan vad ful man e.. (=
image198
Jag och min bästa klasskompis Jenny.. Saknar dig!!!!  
image197


Häär är bara ett smakprov på några gamla bilder som jag har scannat in.. Älskar att kolla på gamla bilder!

Nu ska jag plugga lite till..
Puss
Jag som prinsessa=)

Kommentarer
Postat av: loella

HAHAHA...... silka tjusiga bilder ;))))

2008-02-05 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0