Grattis GRATTIS grattis

GRATTIS!!!!

Karin på den dag.. Den började fantastiskt och kommer sluta lika underbar kan jag lova(=
Stor tjej.. Som ska ut i vida världen och skaffa sig nya erfarenheter och kunskper.. Detta kommer starka dig gumman. Är så stolt att du gör detta! Sen kommer du hem i sommar och då kommer vi få världens bästa sommar ihop, alla vi tjejer.. Älskar dig så mycket vännen!! 



Så ja, då var det  första dagen på ett nytt liv kanske man kan säga.. Hur har dte gått för dig Tjogge??? Haha.. För mig har det gått bra hittills! ;P

Ska börja plugga lite nu.. ;( Puu

image294
Puss 

Kommentarer
Postat av: Lisa

fatta istället hur jag kommer sakna dig!!!! min lilla ängel!

2008-02-20 @ 12:44:45
URL: http://leyza.blogg.se
Postat av: tjogg

ÅHHH din prostatahæst! førsøkt ringa dej 190 ggr men de e upptaget... riiing mej ok.. jag går kl 16, om vi skulle møtas på oj 16.50?? PUSSS

2008-02-20 @ 15:37:32
URL: http://tjoggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0