Grattis lilla syster(:

Idag fyller lilla fiskipinnis år:) 3 hela år.. Tiden den rinner iväg ja (håller med dig Karin)..

Har redan hunnit en massa idag trots  att den bara är halv 12? Haha ja för mig är det lite:P Varit och tränat body step:) Måste ta tag i det där nu igen. Känner att det börjar gå åt fel håll! Usch långt tills sommaren (får skylla på det). 

Igår satt jag uppe och försökte göra ett fint kort till klara. Haha blev ett clown kort:P 
image164
Det ska hon få idag.. Resten av presenterna får hon imorron på kalaset=)

Gjorde en fin bild till Demi osså när jag ändå var igång.. 
image165

Aaa så duktig jag e va??? Höll på att få spel när det inte gick som jag ville.. Jävla klonstämpeljävel!  Så nu var dte sagt..

Ska hoppa in i duschen nu och sen möte moster Tini gå till konsum och sen hem till Klarisen.


Puss och kram

image166
Snygge jag i mina nya exklusiva brillor;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0