Helgalen kväll

Godmorron!! Va ovanligt pigg när jag vaknade imorse.. Skuttade fan upp halv 10 utan att vara bakis? Hur är detta möjligt?? Hade  ju lite spelkväll här hemma igår:) Super nice va det!! Kul att ni ville komma mina älsklingar, alltid lika skoj att ha er här! (= Spelade nått nytt spel som Emma inhandlat. Sanning och konka typ haha.. Blev en hel del sprit för mig sen vipps stod jag i tivolikön.. Haha men det va alldelse för kallt att stå still i den 14-is kön så vi gick vidare till Zoo bar och sen till Harrys.. Slutade med att jag satt där med Nina tt och älsklingen.. Det var väl kul ute men blev dessvärre inte mycket till dans.? Men här hemma var det asballt! Hihi..
Synd bara att inte alla kunde/ville komma för ni missade en helgalen kväll=)
image167
Jag i mina snygga brills :)

image168
























Vi 3












Var bara tvungen att läga in en bild på mina älskade lillebror

image169

Kommentarer
Postat av: emma

skiiiit kul gummman, älskar att vi alltid har så kul när vi spelar :)
Har köpt nya spel till oss nu.. två stycken :)
som vi ska SPEEEELLAA.. och ha kuuul.. Älskar det :)
Älskar er my friends u are the best in the world..

2008-02-03 @ 13:59:42
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: baby

såååå fina bilder!!! :D

2008-02-03 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0