Home sweet home

Jisses vad konstigt det kändes att åka till skolan. Har inte varit där på två veckor(= Skönt med lite lov, men desto segare att komma tillbaka. Hade redovisning som gick super! Mycket bättre än jag hade förväntat mig eftersom jag inte var nöjd. Men men ska inte alltid vara så kritisk. 

Har precis laga middag. Kyckling gryta a la Jonas (Tjogges pappa) med ris. Mmmmm så gott det var! Fick tipset på oj i dag av Tjogges far när vi va och handlade. Mums

Ska iväg snart igen. Bara ner med Sholl och kanske sola? Sen till Emelie och göra naglar=) Som jag längtat på det asså.. Hehe.. Ska bara slå mig ner i soffan och vila nån minut med min nya tidning.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0